بازدید سایت خود را میلیونی کنید

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» بیمه درمان تکمیلی انفرادی

بیمه درمان تکمیلی انفرادی

بیمه درمان تکمیلی انفرادی سامان


قبل از پرداختن به بیمه درمان تکمیلی انفرادی سامان بهتر است تعریفی از بیمه درمان تکمیلی ارائه دهیم. بیمه درمان تکمیلی همانطور که از نامش پیداست بیمه ای است که هزینه های درمانی شما که در مدت زمان قراداد بیمه نامه برای بیمه شده رخ دهد را تحت پوشش قرار می دهد. پوشش های بیمه درمان تکمیلی برای بیماری ها و مشکلاتی است که در مدت زمان بیمه نامه برای بیمه شده ایجاد می شود نه اینکه بیماری و مشکلی از قبل باشد و برای پرداخت هزینه ها بیمه درمان تکمیلی تهیه شود.


بیمه درمان تکمیلی انفرادی چیست؟


بیمه درمان تکمیلی مدتی است توسط شرکت بیمه سامان و چند شرکت دیگر ارائه می گردد (اکثر شرکت های بیمه این بیمه را ندارند)، مابقی شرکت های بیمه، بیمه درمان تکمیلی را به صورت گروهی یعنی افرادی که عضو یک مجموعه هستند و مثلاً باید حداقل 50 نفر باشند عرضه می کنند. ولی مدتی است چند شرکت اقدام به ارائه این بیمه نامه کرده اند که می توان گفت مطرح ترین ان ها در مورد این بیمه نامه بیمه درمان تکمیلی افرادی سامان است.


بیمه درمان تکمیلی انفرادی را از کجا بخریم؟


برای تهیه بیمه درمان تکمیلی انفرادی می توان به نمایندگی شرکت های بیمه ارائه دهنده مراجعه حضوری نمود یعنی مثلا به یک نمایندگی بیمه سامان نزدیک محل زندگی خود مراجعه کنید و یا بدون مراجعه حضوری از سامانه های فروش اینترنتی بیمه مانند سایت بیمه خانه مراجعه کنید. بیمه خانه یک سایت مشاوره آنلاین بیمه و خرید اینترنتی بیمه است که می توانید برای خرید بیمه نامه مذکور سفارش خود را در این سامانه ثبت نمایید. برای ورود به سامانه در ابتدای مقاله روی درمان تکمیلی انفرادی کلیک کنید.


نویسنده: بیمه خانه



فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب


  ساخت وبلاگ   |   روانشناس ایرانی در لندن   |   دستگاه آب قلیایی دکتر مومنی  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! رپورتاژ آگهی ثبت کن و دیده شو !! مشاهده